Šiuolaikinis požiūris į serviso planavimą ir administravimą
2019 10 23
Įrangos gedimas – neišvengiama problema kiekvieno odontologo praktikoje. Tokia situacija sukelia stresą tiek personalui, tiek pacientui. Siekiant užkirsti kelią šiems nepatogumams, mūsų partneris rekomenduoja reguliarų įrangos patikrinimą. Skaitmeniniu būdu tikrinama įranga apsaugoma nuo techninių gedimų, tad klinika išvengia papildomo darbo ir nuostolių.
Reikalavimai reguliariai tikrinti įrenginius ir autoklavus klinikai sukelia nemažai rūpesčių. Pastebėjus, kad Lietuvoje trūksta kokybiško serviso paslaugų ir reguliarios priežiūros administravimo, buvo sukurta unikali programa. Įdiegta sistema leidžia suplanuoti reguliarius darbus, patikrinimus, techninius aptarnavimus, sekti klinikoje įvykstančius įrangos gedimus ir matyti visą informaciją, susijusią su klinikoje esančia įranga.
Ką gauna klientas?
Personalui palengvinamas darbas. Prisijungus prie sistemos, galima matyti, kada reikia aptarnauti įrangą, rodomi įvykę gedimai (galima net atsekti, kuriuose kabinetuose tai įvyko).
Laiku atnaujinamos sutartys. Galima laiku atnaujinti priverstinio aptarnavimo sutartis bei matyti serviso ir techninę informaciją, techninius pasus, taip pat, visus įrangos instaliavimo dokumentus bei serijos numerius.